2006-03-04

Nattblog

Jag hade funderingar på att blogga när jag kom hem i natt men insåg att det skulle vara en patetisk kopia på Hasses grej. Om man någorlunda städad kommer hem halvtvå på natten så har man inte så mycket spännande att berätta om. Men kul var det i alla fall. Träffade Hasse på Snaps, tog en öl, spelade bort en hundring på rouletten. Gick till Tivoli, såg Plötslich Musik (kul parodi på parodi på syntband) och Covenant. Bra konsert, överlag. Smet in på vinylbaren. Hasse och jag var inte äldst, men det var snudd på. Kul att se alla ungdomar som tycker att Tainted Love är en låt att komma med. Hasse förklarade att det är för att Marilyn Manson gjort en cover på den. Men även Sounds Like A Melody och Living On Video gick hem. Musik i min smak alltså. Sen gick vi och mötte Matts på Knutpunkten och promenerade till Bishops där vi tog en öl och snackade lite. Träffade Malin, Anna o Hanna så det var lite klassträff där för någon minut. Efter det gick Hasse och Matts (med resväska) vidare till Harrys och jag cyklade hem. Här slutar alltså den städade delen av kvällen. Hade hoppats att läsa om del 2 nu, men tji fick jag.

Inga kommentarer: