2006-06-15

Hedga

Jag hoppas att jag förlorar en femhundring ikväll. Jag har satt 250 på oavgjort och 250 på Paraguay. (Samt betalat en sur kortavgift på 12,50 till Expekt, men något ska de väl ha för att de har bättre odds. 3.25 för kryss och 4.35 för Paraguay.) Hedga, kallas det. Att inte bli riktigt besviken. Och inte bli riktigt riktigt glad heller, för den delen.
(En rolig feltanke från min sida rörande kortavgiften: "2,5% i avgift? Tusan vad högt. Kanske borde jag passa på att sätta in mer när jag ändå är på gång?")

2 kommentarer:

Hasse sa...

Haha, så hade jag nog också tänkt - du satte in mer va? (Vad man nu ska med extrapengar till på Expekt ... hmmm ... har du testat femdollars-MTTn där än? :-) )

Marcus sa...

Haha, de är ju nästan uppkallade efter dig. "You have been moved to table Hasse4"