2007-08-28

Bra att få

Så här i septembertider kan jag helt påkallat nämna att jag gillar att få saker som går åt. Vin, god choklad, mysig marmelad, etc. Affärer jag tycker om att handla i inkluderar Claes Ohlson, Kjell & Co, El-giganten, PC-City m.fl.

Kommer att tänka på en kul one-liner från typ Time Out levererad av typ Henrik Hjelt till typ Joe Labero.
På vår senaste bröllopsdag var frugan och jag och såg din show på Berns, men vi kom fram till att vi nästa år skulle ge varandra en upplevelse istället.

2 kommentarer:

Kristofer sa...

När jag var på Systembolaget förra gången var det en kille framför mig som köpte presentkort. Det tyckte jag var roligt. Presentkort till Systemet. Vilken grej!

Marcus sa...

Han kanske skulle ge det till en tiggare för att vara säker på att de inte använder pengarna till mat.