2006-01-23

Länkfeber

Om ni tycker det är lite tunt på bloggarna kan jag tipsa om följande sajter som löpande uppdateras med mer eller mindre intressanta nyheter.
www.prylfeber.se (om man gillar tekniska prylar)
www.macfeber.se (om man gillar Apple)
www.videofeber.se (om man gillar tokroliga klipp)
 
Ska även passa på att slå ett slag för www.bloglines.com där man kan skapa en personlig sida där man samlar på sådana här feeds (inklusive bloggarna) för att snabbt få koll på om det kommit något nytt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

fina lankar....lagger kanske en bestallning fran prylsidan snart :o)

Marcus sa...

Tetrishyllan?

Anonym sa...

Na, vackarklockan... Jag vet inte om den funkar, men vart att testa tycker jag. Jag mailade dom och fick lite mer info. Mitten av feb ligger paketet i min brevlada om jag bestaller...