2006-01-08

På allmän begäran


Eftersom vi inte har kvar pokersidan på nätet så blev det ingen blänkbild denna säsongen. Tråkigt, tyckte många. Så här kommer den. Nu vann ju inte Hasse höstserien, men väl säsongsfinalen.
Det (o)lustiga i sammanhanget är att jag alltid glömmer hur jag fixar till rätt blänk så jag får trixa varje gång. Ännu olustigare är att det med stor sannolikhet finns en sån funktion inbyggd i bildbehandlingsprogrammet och att jag inte ens har brytt mig om att kolla upp det.

2 kommentarer:

Viveca sa...

Men det känns som att det här fungerar preciiiis lika bra. Hahahaha
(för övrigt så kan jag inte lägga in kommentarer direkt på hemsidan utan måste gå via blogsidan.... )

Marcus sa...

Nej, det är lite trist men det är pga en teknikalitet jag inte råder över. Kör man med Firefox istället för Explorer går det som en dans. Men det är förmodligen inte skäl nog att byta.