2006-09-24

Mer utrensning

Eftersom jag fick så snabb respons på förra inlägget (tv-bänkarna hamnade hos Viveca och Anna) så har jag hittat ett par grejer till som vi vill rensa ut:
Telefonsvarare (inkl telefon)
Trådlös telefon
Klockradio
Jeansjacka (Levis)
Är det någon som kan tänka sig att överta något av detta så får ni det. (Retar mig fortfarande på jeansjackeköpet så om någon vill överta den så får ni gärna bjuda mig på lunch eller fika så att jag känner att jag har fått ut något av den i alla fall.)

3 kommentarer:

Viveca sa...

what about the jacket? Har du köpt felstorlek och aldrig använt den???

Marcus sa...

Nej, bara fel jacka. Det var nog två år sedan nu. Jag behövde en mörk jacka och trodde att jag var en jeansjackekille men jag hade fel. Har nästan inte använt den. Den är i XL men väldigt liten för att vara XL, dvs den passar mig.

Viveca sa...

Sådantdär kan förfölja en i evighet. Tro mig. Se till att bli av med den illa kvickt :)