2007-03-14

Pythons, plats 6

Jag läser för tillfället Monty Python-gängets självbiografi. (Har fastnat i non-fiction-fåran av någon anledning, kan inte komma på några andra böcker jag vill läsa. Dålig fantasi förmodligen. (Måste beställa den där Steve Jobs-boken snart.))
Jag tänkte fylla ut bloggen lite genom att tråka ut er med min rangordning av Python-medlemmarna. Det finns säkert någon sida på nätet där man kan rösta på sin favorit, men jag ska kolla efter det när jag är klar med min lista så kan jag se hur normal jag är.
Börjar med plats 6 här alltså. (Och har har jag hamnat pa en flygplats sa har tar de svenska tecknena slut.) Ganska enkelt val, Terry Gilliam kanns helt enkelt inte som en riktig Python, han ar sallan med i sketcherna, ar amerikan och jag har aldrig gillat hans animationer, sa han aker rakt in pa jumboplatsen.

3 kommentarer:

Hasse sa...

Åh, kul initiativ!
Borde sätta upp en lista själv och jämföra ...

Anonym sa...

Men kom igen! Plats 5 nu!!
Jetlaggad?

Marcus sa...

Jepp, det ska bli mer frekventa uppdateringar framöver.