2007-04-20

Låtquiz

Ao mamao ao mamao ao o o papa
Ao mamao ao mamao dig dig digipapa

10 kommentarer:

Viveca sa...

Oh yes. *diggar med* Men har låten egentligen ett namn menar du?? :)

Anonym sa...

Lite för sexigt eller? Right?

Marcus sa...

Haha, kul inlägg men fel.

Hasse sa...

Nä, fred, du har fel, får du aldrig nog?

Marcus sa...

Hasse har uttryckt sig lite vagt, men han har kommit på vad det är. Kanske är en för gammal låt för Viveca?

Hasse sa...

Ursäkta förresten, om jag är vag i mina gissningar ...

Viveca sa...

Jag tror att hasse egentligen inte vet. att han bara testar sig fram... haha. Nejdå, jag vet vilken låt det är (på radio spelar de ibland låtar före 1981-års tid) men jag har verkligen INGEN aning om vad den heter egentligen.

Marcus sa...

Det var Dag Vag som gjorde den men jag är lite osäker på namnet. Du (eller jag?) får aldrig nog. Måste ha kommit runt '88.

Anonym sa...

Du får aldrig nog. 1989

Viveca sa...

Jaja. Jag fattade precis när jag hörde Jacob sjunga den. =)